Únava extáze
vial
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně extáze kterou jsem užil. Drogy si dávám velmi zřídka ale když už tak si dávám větší množství protože při stavu prostě nemám nikdy dost. Už je to 48 hodin co jsem užil poslední tabletku extáze a furt se nemůžu dospat. Jel jsem 2 dny s s tím že jsem si šel ve stavu na krystalickém MDMA lehnout a spal jsem 5 hodin pak jsem se probudil a pokračoval jsme do dalšího rána. Nikdy jsem nejel 2 dny po sobě a teď pociťuji únavu přitom jsem spal více než 20 hodin od doby co jsem se z této párty vrátil. Přemýšlím jestli je dobré si zajít do fitness nebo furt spát a čekat až se dospím. množství drog které jsem užil bylo cca 1-2g MDMA + 5x extáze průměrně měla 200mg MDMA jsou tyto dlouhodobé únavené stavy normální? Popřípadě mám doplnit nějaké vitamíny? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Radimecká
Dobrý den,
určitě je možné, že stavy po užití MDMA můžou být únavné. Po užití MDMA se může objevit pocit únavy, úzkosti, nebo špatných nálad  a může přetrvávati po několik dni po uziti. Říkase tomu tzv. Wednesday blues nebo Mid day blues, což znamená špatnou náladu cca 3 dny po užití extáze nebo MDMA. Po užití těchto látek, jde o úplně běžnou situaci. Jít do fitness tedy podporuji jít spíše až několik dnů po uziti a užívání vitamínů při fyzickém cvičení je více než vhodné.
v případě potřeby dalších informaci zavolejte na naši poradenskou linku: 602666415. Je aktivní v pracovních dnech mezi 13-17h.
A. Radimecká