Doléčovák
VandaL
Dobrý den,
jaké jsou podmínky pro pár,který chce využít chráněné bydlení doléčovacího centra?
Přítel dobrovolně nastoupil léčbu drogové závislosti v terapeutické komunitě. Já žádnou léčbu neabsolvuji a zkouším to sama,i když přítel by chtěl, ať jdu do komunity taky.
Zajímá mě,jak je to v případě,že po ukončení TK bude chtít využít chráněné bydlení doléčovacího centra a v bytě bydlet společně se mnou,když já žádnou léčbou neprojdu? Pomohlo by v mém případě např.dochazet na léčbu ambulantně,abychom byli přijati do chráněného bydlení?
Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud vím, tak například v našem doléčovacím centru SANANIM, je jednou z podmínek pro přijetí na chráněné bydlení řádně ukončená střednědobá nebo dlouhodobá ústavní léčba v délce minimálně 5 měsíců. Asi by bylo rozumné všechny potřebné informace zjišťovat v konkrétním doléčovacím centru o kterém uvažujete. Ale obávám se, že pokud neabsolvujete léčbu, jako takovou, tak Vás na doléčovák s největší pravděpodobností nepřijmou. Jedná se o následnou péči, tedy péči po léčbě.
Pokud potřebujete kontakty, rádi Vám je pošleme, když napíšete kam.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová