Karom a ostatní léky
Petr
Dobrý den, mám po operaci kolene a mám dost velké bolesti, na které sjoro nic nepomáhá, jen kratom. Ale nevím jestli když beru 2krát denně Aulin a jednou denně injekci proti krevním sraženinám, jestli se to může kombinovat.
Děkuji
S pozdravem Petr

Odpověděl: Amrit Sen
Petře, opět zdravím,
právě jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, který jste před krátkým časem už do našeho systému vložil. Přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
díky za důvěru, dobře, že píšete a ptáte se. Kratom, ani jiné drogy, byste rozhodně s analgetiky, ani dalšími léky kombinovat neměl. Doporučuji Vám se striktně držet předepsaných léků a dodržovat dávkování stanovené lékařem. Pokud Vám Aulin nepomáhá, poraďte se s ošetřujícím lékařem a domluvte se, co s tím. Určitě bude otevřený případné změně léku a úpravě medikace.
Přeji Vám vše dobré, buďte brzy zdráv,
buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.