Pálení v ruce
Prc3k
Zdravím jsem uživatel pervitinu. Chci se zeptat co způsobuje,že při nitrožilní aplikaci přijde pálení v ruce(pocit jako když vám ruka hoří). Aplikace do podpaží pálení od ramene až po konečky prstů po asi 30 sekundách pálení ustupuje. Zůstává znecitlivěná dlaň po dobu 5 minut(pocit že neunesu ani deka). Pak se vše vrací do normálu.Dik Prcek

Odpověděl: Amrit Sen
Prcku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Takto na dálku není možné odpovědně určit, co se Vám děje. To může pouze lékař, nebo zdravotnický pracovník některého kontaktního centra pro uživatele návykových látek, nebo pracovník spádového terénního programu, se kterými Vám doporučuji se spojit a potížích s nimi promluvit osobně a místa, kam si aplikujete, jim ukázat.
Příčin může být více, například, že jste si "napíchl" nerv, nebo že pálení způsobuje látka aplikovaná mimo cévu/cévy, která/které může/mohou být dlouhodobým nebo častým injekčním aplikováním poškozená/poškozené.
Zároveň Vám doporučuji nechat cévní systém aspoň z nejhoršího odpočinout. Ideálně se vyhnout drogám, prakticky odložit jejich užití na co nejdelší čas, minimalizovat, či redukovat intenzitu jejich užívání a zvolit
jinou formu aplikace. I o tom všem si s pracovníky nízkoprahových služeb, nebo adiktologických ambulancí, či AT poraden můžete promluvit a poradit se.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na bezplatné služby pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Stačí takto? Přeji Vám vše dobré,
opatrujte se, Amrit Sen