420
Tadeáš
Zdravím, mám dotaz ohledně marihuany. Byl jsem u zubaře kvůli vrtání zubů. Den poté jsem užil marihuanu a od té doby mě ten daný zub boli ještě více. Je možné, že jen to způsobeno tou marihuanou ? A když půjdu na kontrolu toho bolaveho zubu, zjistí se, že Jsem užil marihuanu ? Díky s pozdravem Tadeáš.

Odpověděl: Amrit Sen
Tomáši, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Každý člověk je neopakovatelný originál, drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
Přesto, že bychom od konopných drog očekávali spíše analgetické účinky, u bolestí v oblasti hlavy to zdaleka nemusí platit a co se týče zubů už vůbec ne. Naopak se často stává, že THC, který umocňuje prožitky, umocní i dentální bolest.
Možné je i to, že bolestivé potíže nemusí s užitím marihuany souviset.
Proto Vám, pokud bolest přetrvá, doporučuji nečekat do kontroly a k zubaři bez prodlení zajít. Že jste užil, nebo užíval marihuanu, lékař nezjistí. Bude jen na Vás, jestli se tím hodláte chlubit. Minimálně do doby, než se úplně zhojíte a uzdravíte, se užívání marihuany určitě vyhněte. Pokud to nedokážete, je k zvážení, jestli neoslovit a navštívit další odborníky, tentokrát z oboru rizikového užívání drog.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
https://koncimshulenim.cz/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy zdráv.
Držím palce!
Amrit Sen