podezření
Martina
Dobrý den, mám podezření, ze můj partner bere brogy. Často se stýká s osobou,o které víme, že prodává drogy. Už jsem ho tím jednou konfrontovala, strašně se rozčílil, že to není pravda, ale já vidím, že je něco v nepořádku. Prosím, poraďte mi,co mám dělat a jak mu mám pomoct. Čekáme miminko a nechci, aby si zničil rodinu a život. Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy i nejistotu v tak náročné situaci, dobře, že píšete. Je fajn, že chcete příteli pomoci, dokud si on sám nepřipustí problém a nepřizná ho dalšímu a nezačne ho řešit, nemůže se bohužel, k lepšímu změnit nic. Nepíše se mi to snadno, čekáte miminko a nechci Vás strašit, ale je dost pravděpodobné, že máte v opačném případě krušné časy ve lži s prohlubujícími se problémy teprve před sebou.
Nemusí tomu tak bezpodmínečně být, proto Vám doporučuji zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultace, podporu, pomoc a další bezplatné služby, které lze poskytnout i anonymě, partnerům, rodinám a blízkým uživatelů návykových látek a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného můžete pro sebe, miminko i přítele podniknout, jak s ním komunikovat, jaká pravidla nastivit a jakých chyb se rozhodně vyvarovat. Co je rovněž důležité, seznámí Vás s možnostmi, jak se lze pokusit podpořit motivaci přítele k pozitivním změnám a případnému kontaktu s odborníky.
Kontakt:
Terapeutické centrum Podané ruce
Třída Tomáše Bati 202
(Velehradská 625/4)
763 02 Zlín-Louky
Telefon: +420 775 426 989
E-mail: terapie.zk@podaneruce.cz
Skype: Terapeutické centrum ve Zlínském kraji
Facebook: Terapeutické centrum ve Zlínském kraji
Web: https://podaneruce.cz/
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticke-centrum-ve-zlinskem-kraji/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná. Bude li to Vaším přáním, naši další komunikaci nezveřejníme.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám, miminku, které nosíte pod srdcem i příteli vše dobré,
držím palce, Amrit Sen.