Dotaz kolem detoxikace
Dan
Dobrý den
Z určitých důvodu jsem se stal závislí na Tramalu a užívám ho už několik let a chtěl bych stim už konečně skončit ale obávám se že sám toho schopen nebudu. Bylo by možné mi dát nějaký kontakt na někoho s kým bych mohl probrat kam popřípadě nastoupit na léčbu atd.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Dane, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je moc fajn, že jste napsal, chcete svoji závislost řešit a jako další krok volíte osobní kontakt s odborníky. Doporučuji Vám tedy zavolat do některé ze služeb organizace RIAPS Truntov, které kromě bezplatných zdravotních a sociálních sužeb poskytují podporu, pomoc a poradenské kontultace uživatelům návykových látek a domluvit si termín schůzky: https://www.riaps.cz/.
Mapa pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=3&st=&r=6&d=78&c=#result
Další kontakt:
AT ambulance
Vrchlického 700
544 01 Dvůr Králové nad Labem
Telefon: +420 604 957 499
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji bezpečně při minimu potíží ve spolupráci s lékařem řešit. Služby mohou bát poskytovány i zcela anonymně. V případě zájmu si můžete sjednat léčebný plán, v jehož naplňování Vás pracovníci adiktologických služeb ochotně podpoří.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen.