Po vpichu mam okolo velkou rudou skvnu
Maruš
Dobrý den, chci se zeptat, po užití pervitinu je jasně viditelné místo vpichu, ale k tomu po několika hodinách přibyla veliká rudá skvrna.
Můžete mi prosím říct, co to může být, jestli jen dermatologicka anomálie nebo něco podobného.?Nechci hned z komara dělat velblo.Dekuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Začervenání v místě vpichu může mít různé důvody a je těžké takto na dálku určit příčinu.
Nepíšete, jestli je skvrna také bolestivá nebo jestli vám i po užité látce nebylo dobře.
Osobně bych se přikláněla k názoru, že jde o lokální podráždění v místě vpichu je  způsobené např únikem aplikované látky do podkoží a toto místo by se vám mělo brzy zahojit.
Z komára velblouda tedy dělat nemusíte.
Pokud by ale místo bylo stále červené, nateklo a bylo bolestivé tak určitě navštivte tékaře. Případně kontaktní centrum pro uživatele návykových látek - zde by měl být přítomen zdravotník, který vám poradí jak postupovat dál.
Za drogovou poradnu, Marie Saudková