fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Po vpichu mam okolo velkou rudou skvnu

Maruš

Dobrý den, chci se zeptat, po užití pervitinu je jasně viditelné místo vpichu, ale k tomu po několika hodinách přibyla veliká rudá skvrna.
Můžete mi prosím říct, co to může být, jestli jen dermatologicka anomálie nebo něco podobného.?Nechci hned z komara dělat velblo.Dekuji

Odpověděl: Marie Saudková

Dobrý den, 

 

děkujeme vám za dotaz. 

 

Začervenání v místě vpichu může mít různé důvody a je těžké takto na dálku určit příčinu. 

Nepíšete, jestli je skvrna také bolestivá nebo jestli vám i po užité látce nebylo dobře. 

Osobně bych se přikláněla k názoru, že jde o lokální podráždění v místě vpichu je  způsobené např únikem aplikované látky do podkoží a toto místo by se vám mělo brzy zahojit. 

 

Z komára velblouda tedy dělat nemusíte.

 

Pokud by ale místo bylo stále červené, nateklo a bylo bolestivé tak určitě navštivte tékaře. Případně kontaktní centrum pro uživatele návykových látek - zde by měl být přítomen zdravotník, který vám poradí jak postupovat dál. 

 

Za drogovou poradnu, Marie Saudková

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko