Marihuana
Anonym
Pár dní zpět, cca 15 dní zpět jsem si dál marihuanu, (protože jsem marihuanu měl naposledy v září), stavy jsem měl úplně v pohodě, k večeru mě začaly palet oči tak jsem si šel lehnout. Po 11 dnech co jsem měl marihuanu tak jsem měl takové menší stavy, konkrétně špatné vnímání a pohled na okolí po cca 3 hodinách to skončí a někdy to zase začne, žádné horší stavy jsem neměl, prostě špatné vnímání a pohled na okolí. Nevíte co to může být ?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
stavy které popisujete, mohou souviset s užitím marihuany, ale také nemusí. Je ale moc dobře že je sledujete i s odstupem dnů a týdnů.
Nyní píšete, že stavy stále máte - bylo by dobré to nepodcenit a navštívit Kontaktní centrum pro uživatele návykových látek - v Praze je to např.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Zde bývá přítomen psychiatr každou středu v určitých hodinách a s ním byste mohl vaše stavy konzultovat.
Můžete zavolat také na jejich poradenskou linku a předem se objednat.
Nejlepší by bylo marihuanu do budoucna úplně vysadit a sledovat, jestli se stavy i tak budou vracet. Pokud ano doporučila bych vám navštívit vašeho praktického lékaře nebo neurologa.
Situaci rozhodně nepodceňujte, přeji vám hodně zdraví,
Za drogovou poradnu, Marie Saudková