dotaz
nemám
Dobrý den, potřebovala bych poradit, beru cca 15let opiáty, není mi už dobře, ráda bych se léčila, co mám proto udělat, kde začít? Díky za odpově%d, S.

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
právě jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, který jste do systému poradny zadala dvakrát. Přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
Díky za důvěru. Je moc fajn, že chcete užívání opiátů řešit. 15 let je dlouhá doba, nikdy není pozdě a každý má svůj čas, ten Váš možná právě uzrál.
Rád bych Vás na cestě k uzdravování a spokojenějšímu životu jakkoli podpořil, fandím Vám! Doporučuji Vám začít osobním kontaktem s pracovníky, kteří poskytují odbornou podporu, pomoc a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, které je možné využít i anonymně.
Znamená to nejlépe zavolat do nejbližší adiktologické ambulance, kontaktního centra, AT poradny, nebo obdobné služby a domluvit si termín osobní schůzky. Při ní, po podrobnějším seznámení s Vaším příběhem a situací, Vám zkušení odborníci doporučí, jak ji řešit, jaké konkrétní kroky můžete podniknout, co užitečného můžete udělat, rádi Vám budou v nalézání cest i v realizaci potřebných kroků oporou. Gró však, to jistě víte, je a bude na Vás...
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete zavolat domluvit a stavit se v některé z našich pražských služeb:
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 13
Středa 9 - 17
Šanci na co nejbližší termín máte v našem smíchovském Káčku:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Káčko má otevřeno 365 dní v roce:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Poradenská linka: Pondělí až pátek 13 - 17: +420 602 666 415
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak jste pochodila, jak Vám je a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce!
Amrit Sen