Shrnutí
Denisa
Takže my bývalý feťáci už nemáme právo začít normálně žít? Byť s berličkami? Nejraději byste mi sebral substituci a zavřel mě do léčebny. Vskutku perfektní odpověď na prosbu o pomoc jak správně užít Suboxone...

Odpověděl: Amrit Sen
Deniso, opět zdravím,
odpusťte, netuším, jak jste dospěla k tomu, že by Vám někdo, tím spíš my, nebo já, chtěl substituci brát, to ani v nejmenším. Jde o Váš život a o to, co chcete, po čem toužíte Vy a my to respektujeme. Zmínka o rezidenční léčbě byla otázka, jestli jste o ní někdy uvažovala, do té doby jste nezmiňovala, že už jich máte několik za sebou...
Nezlobte se, ale šlo mi o to Vás podpořit v tom, abyste se o způsobu, jak sublingválně užívat Suboxone, poradila s odborníky osobně. Popisovala jste problémy s chrupem, tvorbou slin a další potíže. Není bohužel možné o nich takto na dálku získat konkrétní představu a ani ta nemusí stačit k tomu, abychom Vás spolehlivě a bezpečně od klávesnice navigovali.
Chápu, že prožíváte náročnou situaci a Vaše rozhořčení mě mrzí. Věřte, že jsem a jsme na Vaší straně.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.