fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Pervitin

To

Zdravím 2 týdny užívám pervitin vkuse a už po 3 se mi stalo že chodím po baráku a mluvím sám ze sebou nebo na někoho a mluvím z cesty a vždy mám okno nevzpomínám si že bych to dělal vždy mi to někdo řekne a vždy se to stane když si lehnu a usnu tak by mě zajímalo jak to že se to stane děkuji za jakoukoliv odpověď mějte se

Odpověděl: Marie Saudková

Dobrý den, 

 

popisujete situaci, která je při dlouhodobém užívání pervitinu celkem běžná. Když nespíte několik dní, tak je váš mozek vyčerpaný a můžete zažívat halucinace atd. Můžete vidět to co není a stejně tak slyšet něco co neexistuje. To, že je to běžné ještě neznamená, že je to v pořádku. I dogy můžete užívat šetrně a z rozmyslem. Určitě vám to přinese více pohody a dlouhoobou udržitelnost. Doporučila bych vám naplánovat si například po dvou dnech malou pauzu - kdy se vyspíte, najíte a snížíte si hladinu drogy v těle. Dobré je také na pár dní vysadit úplně. 

 

Ve všem dotazu ještě píšete, že se vám to stane vždy když si lehnete - můj odhad je ten, že droga ve vás pracuje dále a vy vlivem nějakého bludu či halucinace můžete například po ulehnutí ještě vstát a chodit. 

Doporučila bych vám určitě nejdříve trochu vystřízlivět a poté si jít teprve lehnout. 

 

Kdybyste ještě cokoliv potřebovala napiště

 

přeju vám hodně zdraví

 

za drogovou poradnu Marie Saudková

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko