Pervitin v tělních tekutinách
Človíček
Dobrý den. Zajímá mě jak velké množství pervitinu se dostává do slin, potu a spermatu v případě kdy člověk užívá poměrně vysoké dávky a pravidelně. Jedná se o situaci, kdy jsem měla vztah s takovým uživatelem a to, jak mi "chutnal" nemohu přirovnat k nikomu jinému ani léta poté, co vztah skončil. Byla jsem jeho chutí úplně opojená a za možnost jej líbat, olizovat jeho pot, či spolknout ejakulát jsem byla ochotná riskovat nemoci, tolerovat následky užívání drog. Nebyla jsem ani tolik zamilovaná, jako opravdu omámená jeho chutí. Prosím nesmějte se za podivný dotaz, ale opravdu mě zajímá, jestli moje tělo mohlo reagovat na stopy pervitinu nebo to byla shoda té "běžné chemie". Že by mi tajně podstrčil nějaké drogy je vyloučeno, kromě toho, že jsem nikdy nic takového nepociťovala, jsem se z důvodu obav okolí kvůli vztahu s takovým člověkem několikrát testovala, aby neměli starost, že s ním nějaké drogy užívám. Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Človíčku,
a děkuji vám za neobvyklý dotaz i za otevřenost a důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte.
Sem tam se na poradně podobný dotaz objeví. Většinou se pojí s obavami, zda se mohou dostat drogy při sexu z jednoho těla do druhého, a následně druhého člověka nějak ovlivnit. Vy sama jste zcela striktně vyloučila možnost, že by vám nějakou cestou tehdejší partner drogy podal bez vašeho vědomí.
Nepíšete nic o tom, čím dalším by to mohlo být. O složení tělních tekutin jako je pot nebo ejakulát se na internetu dočtete více. Základní složky jsou shodné, nicméně jejich poměr je značně individuální - bezesporu na něj má vliv i životospráva, užívání léků aj.
Předpokládala bych tedy, že šlo spíš o onu "běžnou chemii". Jen podle toho, jak o tom píšete, to až tak běžně a obyčejně nezní. Tak trochu se zdá, že vám to, co jste s tehdejším partnerem zaživala, to jak vám voněl a chutnal, chybí. Je to tak? Zároveň váš popis vyvolává dojem, jako byste jím byla sama tehdy tak trochu "posedlá", přesto s ním nyní z dost dobrých (asi i sebezáchovných důvodů) nejste. Chápu to dobře? Měla jste za ty roky možnost s někým dalším o takových věcech mluvit? Zažila jste v poslední době něco, co vás přimělo se vzpomínkami na toto období znovu zabývat?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.