Test na zloutenku C v K-centru
Zdenek
Kdy je mozne prijit do K-centra Osadni na testovani na hepatitidu C? Dela se cely test primo tam, nebo tam jenom odeberou krev a ta se nekam posila do laboratore? Kdy se da vedet vysledek? Diky Zdenek

Odpověděl: Jana Justinová
Na testy můžete přijít kdykoli od rána do 19 hodin, pak už jen výjimečně. V podstatě je nejlepší přijít dopoledne nebo se přijít domluvit (lze i tel. 283 872 186). Nechte si na to tak hodinku času, je potřeba vyplnit ještě dotazník, protože testování probíhá v rámci celostátní studie, kde jde i o statistické údaje. Vše je však anonymní. Výsledek budete mít hned, včetně potřebných informací a případného kontaktu na přetestování u lékaře (test je pouze orientační, tzn. hodně citlivý, když vám vyjde pozitivní, není to ještě jisté a je třeba provést laboratorní testy). Takže zavolejte nebo rovnou přijďte, otevřeno máme každý den.