Pervitin
Brno25
S pervitinem jsem začala asi před 2 roky. Zpočátku jen o víkendech a pak pořád častěji. Teď jsem ve stádiu, že mám třeba týdenní období, kdy si každý den dám. Ne moc - čáru, dvě, tak abych se aspoň trochu vyspala a najedla. Prostě si nefrčím, ale funguju.Vlastně drogu beru proto, aby se mi například lépe uklízelo, pracovalo, abych vydržela do noci sedět u počítače. Lidi kolem ani nic nepoznají.I když třeba nejím a málo spím, to se dá nějak zamaskovat. Občas trochu stíha, ale jinak celkem bez problémů. Až toho mám dost, dám si pauzu, ale vydržím to tak 3 dny a už mám na to svinstvo zase chuť. Asi je důležité zmínit, že si nepíchám. Vím, že bych se na to měla vykašlat, ale pak si řeknu, že jsem celkem v pohodě...vlastně by mě zajímalo, jak na tom jsem a co mám dělat. Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nejste první kdo se takhle ptá. Dost často ludem jako jste vy odepisuju, že cítí, že mají problém a to je jeden z důvodů poč nás kontaktovali. Troufnu si říct, že po 2 letech braní pervitin a braní v tazích jste v bodě, kdy to můžete buď utnout, nebo vám to začne padat na hlavu ve velkym. Ty občas trochu stíhy se můžou rozvinou v docela dobrou paranoiu, která nemusí být tak dramatická, ale zato furt a tak se po čase stane, že budete dost nesnesitelná a většinu lidí ze svého okolí zapudíte. I s tou prací to začne být dvousečné - produktivita začne klesat a pak při intoxikaci víc neuděláte, než uděláte. S tou injekční aplikací - je to dobře. ale taky může být zatím. Existuje jediné rozumné doporučení, přestat. Je asi dobře že píšete - protože to znamená, že si svoje obtíže uvědomujete a máte i motivaci s tím něco dělat. Jinak byste prostě nepsala. :-) Jestli máte zájem - tak vám rád pomohu. Nejsem si jist, jestli to celé půjde po netu, v tuhle chvíli to takhle docela stačí. Kdybyste přec jen chtěla - 220 803 130, ale dle vaší přezdívky soudím, že jste zdaleka. P.s. Držím palce. :-)