Jak vyhnat THC z těla a z moči???
Louder
Odjíždím na začátku léta do USA k zaměstnavateli, který při nástupu testuje přítomnost nežádoucích látek v těle a to konkrétně z moči.V souvislosti s tím se chci zeptat, jakým nejúčinějším způsobem se THC v moči zbavím(je něco "lepšího" než urologický čaj?) a za jak dlouho bych mohl počítat s čistou močí.Můj druhý dotaz je v souvislosti s kognitivními funkcemi, které budu v nastávajícím období potřebovat(zkouškové).Jaký je účinek smart drugs(ginko biloba,lecitin) jestliže jsou v těle stále zbytky THC(nemluvím o "aktivním" hulení+SD)?Nemůže to spíše škodit než pomáhat??A co vedlejší účinky??Díky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, kdy pro Vás začíná léto, ale počítám, že budete odjíždět někdy na začátku června. Jestli teď už marihuanu nekouříte, můžete být klidný. THC je detekovatelné testy v moči 1-30 dní, většinou tak 2 týdny, ale je třeba počítat s měsícem. Pak už testy nic nezjistí. Takže máte snad dost času. Co se týče různých podpůrných prostředků na učení, nemělo by na ně mít výrazný vliv, že jste kouřil marihuanu, zvlášť pokud už to bude několik týdnů. Ale mám návrh - možná kdybyste THC nekouřil, nepotřeboval byste pak ani "smart drugs" ...? A taky nezapomeňte, že i tyhle chytré preparáty je třeba brát podle návodu, aby víc neuškodily než pomohly... Přeju hodně štěstí u zkoušek i při práci v USA.