Flashback, stíha
Kobra
Tři roky občas hašiš,heroin, kokain, LSD, marihuana,pak jen pervitin (často-denně) .Dva měsíce léčba, celkem čtyři měsíce abstinence.DOTAZ:existují nějaké podpůrné prostředky proti "stíze"..? Minulý týden přišel "flash back"..DOTAZ: Jak často a jak dlouho může "otravovat"?Díky...

Odpověděl: Jana Justinová
Máte toho za sebou docela dost. Spíš bych se divila, kdyby se nějaké stíhy, nebo jiné psychické problémy neobjevily. Jak na ně? Nejlepší je rozhodně návštěva psychiatra, který se specializuje na závislosti. Jednak vyloučí vážnější komplikaci a jednak by Vám mohl pomoci i co se týče medikace či jiných podpůrných prostředků. Naordinovat si něco sám rozhodně není dobrý nápad a žádný lidový recept neexistuje. Co se týče flash backu, ten by měl snad brzy zmizet,je to hodně individuální, ale pokud by trval řádově dni, rozhodně bych taky navštívila odborníka. Možná sám o někom víte, pokud ne, v každém okrese a obvodě je AT poradna, kde Vám kontakty dají. Zdraví je důležité, takže se rozhodně nebojte za někým dojít...