extáze!
?
Jsem alergik a stmatik,beru prášky(singulair 5 a zyrtec) chtěl bych si vzít extázi (nebude první) bude druhá :) a rád bych věděl jestli mám prášky vysadit a jakou dobu předtím než si extázi vezmu...a na co bych si mněl dávat pozor(dehydratace atd..) dík za odpověď...

Odpověděl:
Tak za prvně bych rád podotknul, že poradna nefunguje jako server, který radí jak brát drogy. Užívání extáze je samo o sobě rizikové a to jak akutně, tak i dlouhodobě. To nemluvím o tom, že se jedná o ilegální drogu. Co se týká interakcí mezi léky které užíváš, nepředpokládal bych že by jejich kombinací s XTC měli vzniknout nějaké závažnější komplikace (s farmakologického hlediska samozřejmě). O tom jak se vyvarovat negativním dopadům užívání extáze a jak jim předcházet, když už drogu užiješ existuje řada informací, nemálo toho najdeš na zdejších stránkách drogové poradny, další informace např. na stránkách www.drogmem.cz, www.lf3.cuni.cz/drogy, www.extc.cz. Doporučuji prostudovat si alespoň tyto materiály abys získal nějaké povědomí o rizicích spojených s užíváním extáze. Tomáš