Náhodou......
orel
Tady "orel"..tentokráte už s "větším O"!Minulý čtvrtek jsem s tím "syčékem"(alkoholem) "sekla".V Pá mi domů na víkend pustili z AT holčinu..bylo to "trochu psychnáročné".Ty její emotivní projevy "střídající se" nahoru a dolu..a ty hrozné „slangové výrazu z drogosvěta"..také mi sdělila, že se omlouvá, ale že mi zapomněla říct, že brala ještě heroin a šmelila....NÓ FAJN (díra do hlavy)..prý aby měla se mnou drogovou minulost vyřešenou, tak mi to musela dopovědět..Byla jsem jí tolik zaměstnaná...Jen zvláštní, jak jsem enormně vnímala v TV veškeré reklamy na alkohol..a ve filmech jsem registrovala každou skleničku..a představovala si..jak "by to chutnalo"..úplně živě..Ale bez nějaké zvláštní "touhy"( a taky jsem se tak trochu asi před holkou a sama před sebou styděla-za svoji slabost!).Jsem teď dost unavená a apatická, musím se hodně přemáhat do veškeré činnosti..ale den ze dne se to lepší. HURÁ-už mě nebolejí klouby, svaly,játra..a hlava..Tělo se sice ještě ozývá, ale to jen tak "bokem registruju", vím, že to bez "negativ" nejde. Každý večer mám zimnici nebo co to je...běhá po mě mráz..a do rána jsem "durch".ALE..těch pozitiv je dalko VÍCE. Den ze dne sleduji, jak se "vylepšuji" a mám z toho velkou radost..začala jsem o sebe znovu dbát (už bylo "načase").Mám na všechno nějak daleko více času...nevolá mě k sobě pořád "sklenička", míň kouřím..protože k těm hrozným limoškám a sodovkám mi to jaksi moc nešmakuje...Začíná se mi "rozsvěcet" a svět se mi líbí daleko víc, mám čistší mysl-začínám to všechno vnímat trochu jinak...zmizela i ta dotěrná přecitlivělost a náladovost.Jako by se mi v hlavě něco "přesypalo". ALE největší překvapení pro mě je, že to PROSTĚ JDE, žádná "křeč". Pořád jsem byla vystrašená a "strašená", že to nepůjde...tímto dám s radostí diagnóze té psycholožky, která mě hned chtěla jako "alkoholičce" nasazovat pro jistotu antabus, NA FRAK!!!Vím, že jsem "plot ještě nepřeskočila", zatím na něj "jen lezu", ale sakra trochu už se znám..jsem „beran"...(kromě orla)...a mám v povaze bojovat, takže to nevzdávám...a nehodlám být "za bačkoru".MOC mě nastartovala také vaše věta (vzala jsem si to "osobně..HAHA-tedy jako "pochvalu"):"Mám potřebu vám napsat, že vaše rozhodnutí přiznat si sama sobě a svému okolí svůj problém s alkoholem a něco s tím začít dělat obdivuji.... "MOC mi pomáháte...ani nevíte jak....Jsem šťastná, že je někdo na příjmu...kdo na mé „volání"...„odpovídá"!!! „VYDRŽTE...CHA,CHA"!(Já se o to pokusím také...!!)

Odpověděl: Jakub Minařík
No bomba. Stačilo se rozhodnout a ujasnit si proč, že jo. :-) Jsem rád, že se vám to povedlo. Máte pravdu, že jde o to vydržet. Stojí docela za to zkusit si to zapsat. Něco jako denník. Člověk se pak může k některým věcem vrátit a oživit si je. Mám s tím vlastní zkušenost. Ne v souvislosti s alkoholem nebo drogama - ale musím říct, že to je fakt celkem dobrý. S tím přiznáváním se okolí - buďte opatrná. Ne vždy se vám dostane pochvaly, tak si dejte pozor co a komu říkáte. :-) Jinak držím palce vám i dceři. Bude to asi ještě boj, tak vydržte. Strategie k rozložení sil je - táhnout pomalu a pořád. :-) P.s. Ty chutě napít se časem ovadnou. Čím délěe to bude, tím to bude lepší.