?
Chci si vzít extázi(nebude to moje první) a chtěl jsem se zeptat na co bych si mněl dávad pozor(Z doslechu sem slyšel že je velké riziko dehydratace organismu).Jsem také alergik a astmatik beru pravidelně singulair 5 a zyrtec mněl bych tyto léky před tím vysadit nebo to nemá žádný vliv?

Odpověděl:
Tak za prvně bych rád podotknul, že poradna nefunguje jako server, který radí jak brát drogy. Užívání extáze je samo o sobě rizikové a to jak akutně, tak i dlouhodobě. To nemluvím o tom, že se jedná o ilegální drogu. Co se týká interakcí mezi léky které užíváš, nepředpokládal bych že by jejich kombinací s XTC měli vzniknout nějaké závažnější komplikace (s farmakologického hlediska samozřejmě). O tom jak se vyvarovat negativním dopadům užívání extáze a jak jim předcházet, když už drogu užiješ existuje řada informací, nemálo toho najdeš na zdejších stránkách drogové poradny, další informace např. na stránkách www.drogmem.cz, www.lf3.cuni.cz/drogy, www.extc.cz. Doporučuji prostudovat si alespoň tyto materiály abys získal nějaké povědomí o rizicích spojených s užíváním extáze. Tomáš