xanax,defobin a lexaurin
melisa
dobry den, potrebuji zjistit, jestli leky xanax, defobin a lexaurin ovlivnuji ucinnost marvelonu /antikoncepce/ a ktery z techto leku by jste doporucili jako nejmene skodlivy? pouzivam je totiz jen opravdu vyjimecne, trpim totiz poruchou drazdiveho tracniku. Prdem vam dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Koukal jsem se do tlustých knih a nenašel jsem žádný odkaz na interakci. Takže by účinnost zvyšovat nemusel. Ale nejsem si tím moc jistý, doporučil bych proto diskutovat to v lékárně, nebo se svým gynekologem. Taky existuje možnost dotázat se přímo výrobce léku, resp. zastoupení v čechách. kontakt by měl bejt na krabičce. Ohledně škodlivosti - myslím, že to máte celkem jedno. Doporučoval bych asi ten lék, který vám nejlépe funguje. Troufnu si říct, že žádný z těch léků není výrazně rizikovější než ty druhé. P.s. Lékař, který vám léky předepisuje jistě interakci mezi antikoncepcí a těmi léky zvažoval, než vám je předepsal. Rozhodně by měl o tom že berete antikoncepci vědět.