Aik
Pokud můžete tak vzkažte Radimovi jsetli tam teda vůbec ještě je že mu fakt držim palce byl jsem s ním v létě v Bohnicých, ale já jsem už z komunity odešel před 2 měsícema, jde to sem čistej sice bez práce a bez školy.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím úplně, jak bych vám pomohla. Nenašla jsem žádné pojítko s některým z předchozích dotazů nebo něco podobného. Takže jen tiše předpokládám, vzhledem k tomu, že se obracíte na nás, že se váš kamarád asi léčí v některém ze zařízení pod o.s. SANANIM... Obávám se ale, že mu tímto způsobem těžko můžeme předat, jedině, že by si tady vzkaz přečetl. Vám držíme palce a když byste něco potřeboval vy sám, tak pište. Třeba kdybyste chtěl nějaké informace o doléčování... :-)