test
Káťa
Dobrý den, potřebovala bych informaci o spolehlivosti testu Dynex na THC. Také potřebuji informaci o tom, jak dlouho se tato látka dá v moči identifikovat (tzn. jak dlouho je v těle). Děkuji K.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,bohužel Vám nemohu poskytnout přesné informace (v procentech či něco podobného) o spolehlivosti testovacích baterií Dynex. U těchto snadných "rychlotestů" ale bývá pravidlem, že pokud je látka v moči přítomna, odrazí se to na výsledku s velmi vysokou pravděpodobností. Může spíš nastat situace, kdy test hlásí "pozitivitu" a přitom látka v těle není. Ani takové omyly by ale neměly být časté. THC je možné z moči detekovat 1-30 dní, to je oficiální údaj, praxe je taková, že velmi záleží na mnoha individuálních okolnostech (jak dlouho byla droga užívána, v jakém množství, jaký je metabolismus jednotlivce...). Většinou se droga v testech odrazí tak do 14 dní, ale je to opravdu různé.