xanax
pepe
Můžu se po dvou a půl letech intenzivního braní xanaxu ješte vrátit do normálního života? Je mi 37 let. Projeví se to nějak na dětech(budoucích)?

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, jistě můžete. Jen je třeba lék vysadit. To jak a proč bych doporučil nechat na lékaři, který vám jej předepisoval. Raději se do toho nepouštějte sám, neb odvykací stav po téhle skupině léků může být poměrně závažný. Také je otázka proč jste xanax užíval a jestli se potíže po jeho vysazení nevrátí. Mohly by. No - pokud jste xanax neužíval na předpis a získával jste jej nějakým méně legálním způsobem - můžete se dohodnout na vysazení se svým praktickým lékařem, obvodním psychiatrem, nebo požádat o pomoc některé z detoxifikačních oddělení. Také počítejte s tím, že jedna věc je přestat, druhá je vydržet. Stálo by za to za někým kdo vám pomůže docházet. Kontakty si můžete najít buď ve sloupci kontakty, nebo se poradit se svým lékařem. Ostatně - můžete docházet i k němu - kdyby se nedařilo - vždy vás může předat. P.s. Na děti by to vliv mít nemělo, jen bych s početím počkal, až budete stabilizovaný v abstinenci. :-) Přeju hodně štěstí.