pervitin
Ivana
za chvíli si asi nebudu moct píchat do žíly, protože je to nápadný, strašně trpim na modřiny, o kolik míň je účinný píchání do svalu? doba nástupu účinku trvání a dojezd v porovnání s pícháním do žíly.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, po konzultaci s kolegy s Kontaktního centra jsem zjistila některé informace o tom, jaká rizika vám hrozí při tomto způsobu aplikace, zda to je/není bezpečnější a jak to vypadá při nástupu účinku drogy. Ale mám pocit, že by tyto informace nemusely být k dispozici na stránkách těm, kdo s injekčním způsobem aplikace nemaji zkušenost, abychom neposkytovali informace o tom, čemu chceme zabránit. Tak asi bude nejlepší, když pracovníkům Kontaktního centra zavoláte na 283 87 21 86 (poradenská linka)a oni vám to ochotně řeknou přímo :-)