xsnowx
dobry den mam jeden dotaz.chtel sem se zeptat jak dlouho se drazi marihuana v moci. chtel bych to vedete protoze v statech pujdu na test..je to normalni odebrani moci vysledky se dozvim na miste takze to asi neni nejakej laboratorni test. diky moc

Odpověděl: Bára Orlíková
No, obvykle se uvádí, že THC (účinná látka z konopných drog, jejíž přítomnost v moči se testuje) vydrží v moči 1 až 30 dní od posledního užití. Je to ale tak, že pokud se jednalo o jednorázové užití, tak se dá THC detekovat většinou několik dní, pokud jde o opakované intenzivní užívání, je tato doba 14 dní až tři týdny, výjimečně déle. Takže to závisí, kromě dalších faktorů, na tom, v jaké intenzitě jste předtí marihuanu kouřil. Podle popisu se bude jednat pravděpodobně o screeningový test z odebraného vzorku moči, jak vypadají tyto testy se můžete podívat třeba na www.dynex.cz, výrobce testů. Jen je třeba vědět, že pokud vyjde výsledek pozitivní, je nutné ho laboratorně ověřit, výsledek screeningového testu nelze považovat za definitivní informaci, protože testy jsou natolik citlivé (aby jim pozitivní výsledek neunikl), že výjimečně mohou vykazovat i falešnou pozitivitu. Doufám, že vám informace takto stačí :-)