Ahoj děkuji za odpověd.Bydlím tak 40km od plzně.Opravdu už i kámoši mi říkají, že magořim, že bych měla se sebou něco dělat, některé dny mam opravdu super, hyper dobrou náladu a třeba během 5 minut úplně sme na dně

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud je pro vás dostupná Plzeň, tak se můžete obrátit na tyto kontakty: Psychiatrická klinika, Alej Svobody 80, 32310 Plzeň, Kontaktní osoba: MUDr. Stanislav Kudrle telefon: 377 103 157. K-centrum Plzeň, Havířská 11, 301 00 Plzeň, Kontaktní osoba: Mgr. Dana Šedivá, telefon: 377421374. Regionální institut duševního zdraví, Zábělská 43, 312 19 Plzeň, Kontaktní osoba: PhDr. D. Horák, telefon: 3772606602, 377260600. Neznám sice úplně vaši situaci, nevím jak dlouho drogy neberete, ale myslím, že poslední z kontaktů by byl pro vás asi nejvíc vyhovující. Pokud byste zavolala na ty ostatní a popsala jim situaci, určitě by vám doporučili, co dělat, jestli se s tímto můžete obrátit přímo na ně nebo by vás někam doporučili. Zkuste to a uvidíte. Když byste potřebovala něco dalšího, tak kdykoli napište.