Berou nějaký drogy...?
Mira
V jednom nonstopu často vídám pár (tak 25 let), občas hrajou automaty, ale spíš až do rána seděj nad džusem nebo jiným nealkem a povídaj si, jsou ale hodně odvázaný, ukecaný, jako kdyby pili alkohol - je možný, že si dávají nějakou jinou drogu - a jak poznám, jakou (zajímalo by mě to, ale nevím, jak to poznat, nevyznám se v drogový problematice :)

Odpověděl: Bára Orlíková
Těžko říct jen podle vašeho popisu, jestli se jedná skutečně o drogy, ale jistá pravděpodobnost tu je. Tímhle způsobem by se mohlo projevit užití stimulačních drog (pervitin, kokain), užití MDMA (Extáze), která je řazena na pomezí stimulačních a halucinogenních drog, méně pravděpodobné by v tomhle případě byly ostatní typy drog. Pokud se chcete dozvědět podrobnosti o jednotlivých drogách, podívejte se do zeleného sloupce vlevo do informačních textů. To, že lidé, které jste pozoroval, pijí nealko, živě se baví až do rána, občas si zahrají automaty, může souviset se stimulačními drogami, ale nemusí. Zda jde o drogy můžete poznat podle dalších příznaků, které jsou popsané v těch informačních textech (typické jsou třeba rozšířené zornice po užití všech výše uvedených drog a určité typické chování jako je nadměrná živost, povídavost, nespavost...), ale je taky možné, že to nepoznáte... Proč vás to vlastně tolik zajímá?