Ahoj už sem jednou psala, o tom že jsem užívala drogy a mam neustálý deprese...Bohužel ty se neustále zvětšujou, opravdu mam v hlavě "bordel", už fakt nevim, doktora sem žádnýho nenavštívila, má to svůj důvod, ale přemýšlím že bych asi měla.Já vim že si za to můžu sama, co sem dělala sem dělala, zpátky se vzít nedá a hrozně mi to štve ale bohužel....

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, drogy mohou být jen jedním z faktorů, které způsobily vaše potíže, příčin takových stavů bývá obvykle víc včetně určitých predispozic, tudíž nemá smysl obviňovat se z toho, že si za to všechno můžete sama, i když tomu užívání drog mohlo valnou měrou přispět... tím tomu nepomůžete. Důležité je se odhodlat k nějakému kroku. Myslím, že by bylo docela dobré, kdybyste navštívila někoho z odborníků, zjistila byste, co se vám vlastně děje a co se s tím dá dělat. Čím dřív to uděláte, tím líp, protože nemá smysl se trápit, pokud je nějaká možnost pomoci... Nezdá se mi, že by jakýkoli důvod proč nevyhledat lékaře převážil nad pozitivy toho, když odborníka vyhledáte. Nevím, kdo z nás vám odpovídal při vašem předchozím dotazu, podle přezdívky jsem předchozí dotaz nenašla. Takže netuším odkud jste, když mi to napíšete, tak vám můžu doporučit někoho z kolegů, na koho se můžete obrátit. Takže zatím držím palce a zas pište.