V nemocnicích
Kernel-Pool
1.Rozmlátil jsem auto a v nemocnici mi davali do hromady obličej.Septoplastika-nosní přepážka,nic urgentního ale plánované. Den předem jem dostal dva Diazepami a Ditiaden,vychytrale jsem řekl,že na alergii beru Zyrtec.Sestra odpověděla,že to není kvuli alergii(což jsem předpokládal a odešla.Všechno jsem to hodil do koš a jsem živej a zdravej tak jako tak.Proč dělaJ TOHLE.Proč se vubec ditiaden to svinstvo vyrábí?? 3.Místo intravenozní anestezie jsem dostal inhalační. Teda NO2 vozím v autě a bobčas to dam motoru dejchnout,ale jednou mi praskla spuchřelá hadice a meěl jsem celou láhev v kabině,málem jsem se udusil ale jinak OK.Zajímalo by mě čím to v té nemocnici ředí,protože takovou kocovinu jsem nikdy neměl a skoro 3 dni v kuse.Čím to je??

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Spoustu věcí před, během a taky po operaci dostáváte taky proto, že v případě, že dojde ke komplikacím tak potřebují mít připravený terén k tomu s vámi něco dělat. Když některé věci v sobě nemáte, tak se vám to může setsafra zkomplikovat. Víte, ona celková anestezie je poměrně komplikovaný proces,při kterém se s vámi dějí věci, které si jen těžko dovedete představit. Nevzít si něco z léků, které vám dávají, bez toho, aby to anesteziolog věděl, je nerozum. 2. Dithiaden se vyrábí proto, že v mnoha případech je potřeba. Lidi jsou různí a na některé případy je třeba mít staré, osvědčené, vyzkoušené léky - třeba proto, že ty novější nefungují spolehlivě (v tomhle případě). Je zkrátka dobré mít výběr. Taky je dithiaden poměrně laciný. 3. K inhalační anestezii se N2O používá jen jako nosný plyn. Sám umí udělat jen anelgezii a pokud byste jej chtěl užít k celkové anestezii tak to je možné myslím jen při přetlakovém dýchání. Takže se na inhalační anestezii užívají halogenované uhlovodíky. Většinou.