deti a drogy
ema
mila a skvela poradno,,,,,,,,,,, jelikoz studuji na pedagogicke skole,chtela bych poprosit o informace DETI A DROGY V MATERSKE SKOLE a 1.STUPNI ZAKLADNI SKOLY.zda se jiz tak mlade deti setkavaji s drogamy,vi o co jde,nebo jsou-li dokonce takove,ktere maji jiz zkusenosti. napriklad nejaky příběh. předem vam mnohokrat děkuji Ema

Odpověděl: Bára Orlíková
Vzhledem k tomu, že programy primární prevence a informace o drogách se dostávají i mezi děti tohoto věku, tak je pravděpodobné, že část dětí o drogách něco ví, i když těžko říct, jak si informace vykládají a jak si je přeberou. Je možné, že i některé děti mohou mít s drogami zkušenost, ať už se jedná o to, že jejich rodiče užívají drogy, alkohol, tabák... nebo se děti dostali ke zkušenosti s alkoholem, tabákem, léky... ať už omylem nebo cíleně. Zkušenost s jiným typem drog je méně pravděpodobná, ale kupříkladu ředidla nebo plyn do zapalovače jsou látky dostupné i malým dětem a bohužel patří k těm více nebezpečným. Pokud chcete víc informací, zkuste se podívat na stránky www.sananim.cz/dis nebo www.prevcentrum.cz.