sexuální problém
Léčba subotexem - jestli to má vliv na sexuální život, jestli má tlumuvé účinky co se týká chuti na sex. Existuje přírodní přípravek na povzbuzení apetence nebo jenom něco na předpis, nebo je to jenom dočasné ? Děkuji!

Odpověděl: Jakub Minařík
Troufnu si říct, že dlouhodobé užívání opioidů vede k útlumu sexuální aktivity. Jak to zlepšit, kromě toho vysadit opioidy, těžko říct. Ten útlum zájmu o sex většinou souvisí s celkovou apatií a nevybavuju si, že by nějak zvlášť mizel po něčem jiném než abstinenci. Všechny ostatní pokusy mohou vést k občasné aktivitě, ale nic moc. Nic přírodního mě taky nenapadá. Jistá možnost úspěchu je snad při snížení dose (stačí mírném) a případně nasazením celkově jinak zdravého životního stylu + minerály, vitaminy, ... Ono by se pak tělo mohlo probrat.