...
mam takovy mansi dotaz, ve skole jsme dostali za ukol vypracovat praci na tema ochrana spotrebitele a drogy, ale nak moc nechapeme, co se tim mysli a jestli je vlastne nak chranen spotrebitel proti drogam,tak bych Vam byla moc vdecna, kdybyste o necem vedeli a napsali mi, diky

Odpověděl: Bára Orlíková
No, upřímně řečeno, být vámi bych se asi nejdříve zeptala vyučujícího, který vám tu práci zadal, jakou má představu o tom, co vlastně máte zpracovávat, protože jinak vám asi moc konkrétně neodpovíme. Napadá mě k tomu jen pár poznámek. Věci vyráběné v ČR a dovážené podléhají zákonům v tom smyslu, že nesmí některé látky obsahovat (takže těžko seženete například cukrovinky, které obsahují hašiš nebo coca-colu s kokainem, který obsahovala v původním receptu někdy v předminulém století). Třeba na potravinářských výrobcích je jejich složení do detailu uváděno a pokud nejsou vhodné třeba pro děti, těhotné ženy, je to na nich napsané (potraviny obsahující kofein, alkohol..). Alkoholické a tabákové výrobky nejsou povolené prodávat lidem pod určitou věkovou hranici a vztahují se na ně i mnohá další omezení prodeje a užívání..., pokud by vás zajímaly i tyhle látky. Nevím, to je jediné, co mě k tomu napadlo. Možná si k tomu přidáte další věci. Kdyžtak až zjistíte, co konkrétně po vás ve škole v rámci téhle práce chtějí, tak znovu napište a uvidíme, jestli vám budem moct být v něčem nápomocní.