koks
viki
strávila jsem nějaký čas na léčení v Bohnicích.Hlavní drogou pro mě byl perník,pár měsíců před odchodem do Bohnic se mi podařilo zkusit herák.Decela úspěšně jsem se z toho dostala.Teď dodělávám školu,mám slušně placenou práci.To je asi právě ten problém,protože poslední 2 měsíce utrácim jen za koks!Vim,co je to závislost a asi jsem do toho opět vlítla,protože hned od začátku ten kokain neprobíhal jen víkendově,ale denodeně....

Odpověděl: Jakub Minařík
No - vzhledem k tomu, že koks patří do stejné skupiny jako pervitin a závislost je zkřížená, tak mám dojem, že máte problém. Nevím jak nea tom jste a jste-li z Prahy. Troufnu si vám nabídnout možnost pokukusit se to źastavit ambulantně. Stačí se ozvat 220 803 130, uvidíme co se dá dělat. Ale moc bych to neodkládal, jinak vám nezbyde než znova zkusit PL Bohnice. Takže - budeme se těšit. :-) Možná to nebude tak horký, jak to vypadá. Ale nesmíte to nechat ještě víc rozjet, ...