Nechci utíkat
Veronika
Před 1/2 rokem mě zkončila léčba. Měla jsem soudní léčbu v Bohnicích a pak už jsem šla dobrovolně do Řevnic( herák, perník). Jsem 1/2 roku venku a už jsem stihla 5* zrecnout. Pracuju, studuju a prakticky dělám všechno proto abych neměla ani chviličku času na to pomyslet. Řekla bych, že před tím hodně utíkam a netroufám si odhadnout co bude až se jednou zastavim!!! Nemám vůbec chutě, ale stačí, abych viděla na zemi buchnu nebo blbou kávovou lžičku a všechno se mi znovu promítne. Nemám vlastně chuť ani na ty drogy jako do sebe vrazit tu zkurvenou jehlu a trošku přebrat. Já už fakt před tím nechci utíkat. Můžete mi navrhnout nějakou terapii bez toho abych musela do komunity?? Mám moc dluhů a nemůžu si dovolit nepracovat. A boužel jsem zjistila, že tu pomoct vážně potřebuju. Díky Veronika

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, jestli jste uvažovala o doléčování. To je taková následná terapie, která má pomoci těm, kteří abstinují vrátit se do života a fungovat. Probíhá většinou odpoledne a večer, tak aby člověk mohl chodit normálně do práce nebo do školy. Zkuste zavolat 284826844 (Doléčovací centrum Sananim) a na možnosti doléčování se zeptat. A doporučil bych to moc neodkládat. Děláte zjevně co se dá a myslím, že i přz ty relapsy jste dosáhla celkem dobrého výsledku. A máte pravdu, stojí za to to zastavit dřív, než bude průšvih. P.s. Váš dotaz posílám kolegovi který vede Doléčovací centrum. Aby věděl. :-)