stiha?
Soul
dobry den,chtela bych se zeptat jaxe muzu zbawit strachu a hlawne uzkosti,ktera se dostawi wzdy kdyz delsi dobu(3-5) nic neberu.wzdycky kdyz si dam znowu tak to zase na par tejdnu odezni a je pokoj ,ale jinak ne.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, možná by stálo za to si o tom s někým popovídat. Z vašeho dotazu toho moc konkrétního nevyplývá, dokonce ani to, co vlastně berete. Víte, dost často lidi řeší tyhle úzkostné stavy tím, že si jednou za čas vezmou drogy. Ale tím je to jen a jen zas horší a nic se tím pořádně neřeší a úzkosti vás pak budou provázet dál. Možná, že být na vašem místě bych asi uvažovala o tom, zda by nebylo od věci vyhledat někoho z odborníků. Určitě by vám to pomohlo víc než tahle vaše "medikace". A navíc by vám ten odborník mohl po zvážení vašeho stavu a situace doporučit terapeutický postup a případně legálně předepsat medikaci, která by vám pomohla tyhle stavy lépe překonat... Zvažte to, a zas napište, můžu vám kdyžtak někoho z kolegů doporučit.