Už zase.
lily
Ahoj,tak už jsem to zase nevydržela.Stala se mi totiž věc o které jsem si myslela že mě nikdy nemůže potkat,ale tedˇ už vím,že na tomhle světě plným lidský zloby a násilí se zrovna mě může stát opravdu leccos.Málem mě totiž někdo znásilnil hned druhej den po tom jsem si šla koupit perník a dve dny jsem smažila s strávila jsem to se svými někdejšími přáteli a tedˇ vím,že takhle žít nechci sotva jsem se dala trochu dohromady a skoro se už i něco začínalo vyvíjet s mým kámošem kterej nikdy nebral a nebere tak se stane tohle a já vypnu telefon a uzavřu se do sebe a připadám si ponížená a bezcenná a slabá a na piku tohle všchno mizí stejně když jsem čistá je to horší než když beru problémy mám horší a horší já vím,že mi tedˇ napíšete atˇ to nevzdávám,ale já už asi nemám sílu dál stát a snášet to ponížení,proč já???Báro,já se z toho nedostanu---potřebuju vaši pomoc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Jsou věci, který člověk sám zvládnout může jen těžko a se kterýma potřebuje pomoc. Chápu, že tahle situace pro vás musí být hodně bolestivá. Myslím, že byste se v tomhle sama bez nějaké pomoci zvenčí nejspíš snadno utopila. Jestli teď máte možnost telefonovat, tak mi zkuste hned teď zavolat 283 872 186 (kontaktní centrum SANANIM), mám tady schůzku s kolegy a budu tady tak do 15 h. Když byste nechtěla nebo nemohla telefonovat, napište mi, jestli je pro vás reálné přijet do Prahy a mohly bychom vymyslet nějaké setkání. Pokud si dobře vybavuju, jste z Vrchlabí, (jestli si to nepamatuju dobře, tak se omlouvám), myslím, že tam je kontakt s někým z odborníků poněkud problematický, leda v okolí, ve větších městech existují kontaktní centra, ve Vrchlabí byste se musela obrátit leda na praktického lékaře nebo psychiatra. Zavolejte mi, jestli budete mít možnost a když by vám to nevyšlo, tak pište a určitě přijdeme na nějaký způsob, jak s tím naložit, aby vám bylo líp. Myslím na vás. Držte se. Bára