Otazka
Koshee
dobry den,zase Koshee,ale víte,co je na tom nejhorsí??? Ja nevím,jak se normální lidi baví, bez drog, ja to neumím...drogy beru tak 2 a pul roku v kuse, tzn,ze cele sve mladi jsem stravila jen s drogama....ale ted nevím,jak se baví normální lidé...co mám dělat????ja znala jenom kalby,jestli mi rozumíte, co tím myslím...uz si to ani nedokazu jinak predstavit..co delat??tak treba doma??vzít si knízku nebo co??? cumet na Novu, ve který beztak nic není??? hm,o vikendu jsem koukala na Pernikovou vez,no tak vidíte,zase o fetu...ja uz se ani nemam o cem jinym bavit, porad jen zazitky, jak jsme se strasne sjely a takovyhle...ja fakt nevím, co asi tak ty obycejní lidi delaj???co??? ja mam nejaky ty kamarady,co nefetujou,ale víte co delaj??nic, o víkendu sedí v hospodě u piva a strasne se ozírají, takhle jsem nikdy nechtela skoncit, to si radsi zajedu na nejakou poradnou party, tam mam spousty znamejch, ale ted, bez drog???absolutne nepredstavitelny.............. ale co to znamena normalne zit??je uspech seknout s pernikem, to mi kazdy preje, vsichni jen rikaj, jo, ty jsi vazne dobra, taky bych to jednou chtel vyzkouset, ale uz mi nikdo nerekne, jak se bavit...to me hodne stve.........ale hodne...tak ale i tak moc dekuju, mne hodne pomuze, kdyz si o tom vsem muzu pokecat s lidma, co nic nedavaji..(doufam)....:))

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím že si nic nedávám a po večerech si čtu, pracuju - na TV moc nekoukám, neb jsem se televize před časem zbavil - štvalo mě, že trávim čas neplodým čuměním na úplný blbiny - a někdy si pravda někam zajdu - ale večery v hospodě netrávím a strašně se tam neožírám - protože je mi pak zle a taky mě to moc nebaví. Ale abstinent nejsem - tohle kdybych tvrdil, tak bych lhal.
Rozumím vám, že to je těžký, ale myslím, že to chce hledat. Pokud budete hledat, tak taky najdete. Ale není to hned a dá to práci. Mnohdy se ale stačí rozhodnout, že se pokusím něco změnit a dávám si pozor na to jak a co dělám. Pak to docela ujde. Možná stačí jen to zkusit. A nebát se toho. Protože - proč bych to neměl zvládnout - když to zvládnou jiní. :-)