jsem zavislej??????,
ranboy
Už asi 2 roky kouřim travu a to prerusovane nekdy vynecham tyden nekdy mnesic to podle penez.Nemam problemi prestat a dat si pauzu když neni škvara,ale nechci se huleni vzdat na dobro. Nemam s tim žadny problemi. Vedi to kamosi a ubec jim to nevadí a ten kdo to neví by to do mě neřek.Posledni dobou stahnu tak 5 jointu za den kdyz mam hulco.Pomalu z ty travy debilnim a to mam před přímačkama na strední!!!!Jak se nam srovnat?????????

Odpověděl: Martin Hulík
Předně si ujasnit, zda máte s trávou problém nebo ne. Spíš bych řekl, že ano. Doporučil bych úplnou abstinenci od marihuany (a eventuelně dalších drog) aspoň do těch přijímaček. Jednak vám to umožní zjistit, jak na tom s marihuanou opravdu jste a za druhé to zvýší šanci, že se dostanete na školu. Kdybyste měl s abstinencí vážnější potíže, napište znovu a my vám doporučíme nějaký osobní kontakt.
Těžko vám takhle řeknu, jestli jste závislý na marihuaně. Ale přinejmenším si na závislost zaděláváte.