extaze
dj.yugo
Dobry den,na party jsem sel lehce nachlazen a tak jsem si pred cestou dal jeden coldrex a vycucal strepsils.Na akci jsem si dal jednu tabletu ext.(superman) a po pulhodine co mi jiz bezvadne nabehla jsem se zniceho nic musel jit vyzvracet.Souvisí to nejak z temi prostredky proti nachlazeni,co jsem si dal predtím?Nebo je chyba jinde?Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No - víte kombinovat drogy a ještě v době kdy jste nachlazený není úplně o.k. Myslím, že hlavně ta nemoc by pro vás měla být signálem - nejen že si nedáte, ale ještě zůstanete doma a vyležíte se. Jinak se může stát, že se nejen pozvracíte, ale ještě zkolabujete. A tohle nemá myslím nic společného s braním drog. To je jen dobré doporučení. Způsobhit si vážné potížše si totiž můžete těžší zátěží ještě pár týdnů po nachlazení. Tak zkuste být opatrný. :-)