Geratam
miki
Jen bych měl menší dotaz je Geratam návikový ? A ještě kdyby jste mi odpověd napsali na email tak bych vám byl vděčný. Díky Miki

Odpověděl: Jakub Minařík
Návyk na tento preparát je velmi nepravděpodobný - resp. - pokud si zvyknete ho dlouhodobě užívat - tak se může stát, že při vysazení budete pociťovat jisté problémy - ale ty budou spíše souviset s rituálem usu, než se specifickým efektem léku.
Vzhledem k tomu, že váš e-mail nevidím, tak je pro mě obtížné vám na něju odpovědět. Možné to sice je, ale vzhledem ke komplikovanosti procedury tak činíme jen u dotazů kde je mimo žádosti tazatele ještě jiný specifický důvod. Takže se omlouvám. Dík za pochopení. :-)