dogmatil
jarda
Beru Dogmatil, na stíhy, opatřil sem si ho sám, dávkování 50mg ráno a večer, když ho ale vysadim, tak mam furt v hlavě takový divný pocit, ne paranoia, ale že tam je něco, co nepatří.K psychiatrovi nejdu,aby bylo jasno.Co to může bejt? Nebo mam brát zyprexu?Můžu sehnat cokoliv.

Odpověděl: Jakub Minařík
S neuroleptikama je to podobně jako s drogama. Pokud je neužíváte s rozmyslem, uděláte víc škody, než užitku. Naordinovat neuroleptikum není sranda. Měl byste si předtím přečíst alespoň učebnici psychiatrie. Vyšli teď 2 docela prima, jsou i celkem srozumitelné (špatná zpráva ale je, že každá má asi 1000 stran a ty co jsou slabší jsou vám k ničemu). Takže vám asi moc neumím poradit. Jestli mohu mít doporučení, tak zkuste tu variantu s tím psychiatrem zvážit. Ono je to totiž s neuroleptiky podobné jako s pervitinem - pokud ho berete nesprávně, vyrobí stíhy. Rozdíl je v tom, že neuroleptika umí udělat mnohem větší paseku.
Kdybyste si to rozmyslel, tak můj telefon je 220 803 130.
P.s. Zajímalo by mě proč psychiatra tak rozhodně ne - je to jen stíha, nebo k tomu máte nějaký specifický důvod?