Otazka
Lord of Shadows
Na Jamtanu jsem už psal ale bez vyjádřaní ter týmu komunity, který za 1.neexistuje a za 2.komunita je italská a je v Chorvatsku, mě nemohou přijmout a druhá možnost ELYSIUM tam nechci, protože po první léčbě jsem tam docházel a začal smažit ještě víc.Další možnost v Brně neznám.Takže co teď?

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste se v Jamatě znova zeptat. Celkem lidi z Podaných rukou znám a mám dojem, že nikdo z nich není takovej tatar, aby odmítl doléčování někomu kdo abstinuje, má za sebou léčbu v TK a není schopen jim dodat vyjádření terapeutického týmu, neb si pro něj asi do Itálie nepojede. Ostatně - propouštěcí zprávu si mohou vyžádat sami - jen s vaším podepsaným souhlasem. To myslím v podaných rukou umí a mohli by vám s tím pomoci - pokud vy sám to nezvládnete z jakéhokoliv důvodu .
Ohledně Elysia - vstupoval byste tam s jinou zkušeností, než poprvé - stálo by to za úvahu.
Kdyby to nevyšlo, tak se ještě ozvěte. Něco snad ještě z rukávu vysoukám. Ale mám dojem, že to nebude třeba - pokud se ke kontaktu s některým z výše zmíněných zařízení odhodláte.
P.s. Kopie vašich dotazů posílám jak do Elysia, tak do Jamaty - jen aby o vás věděli.