pomoc
Leos
Dobry den, chtel bych se zeptat jak muzu pomoct sve kamaradce kdyz mi rekla ze bere drogy? Ma cele rozpichane ruce. Rika ze chce z toho ven ale nevim jak ji muzu pomoct. Je to vubec mozne? Dekuji za odpoved leos

Odpověděl: Jakub Minařík
Optimální pomoc je, pokud jí přivedete. Vzhledem k tomu, že se sama může bát, tak jí váš doprovod dá patřičnou podporu v tom, aby sem došla. A pak už je to na nás. My se spolu s ní pokusíme najít vhodné řešení, doporučit ji k internistovi, aby jí vyšetřil a vyloučil infikční žloutenku a další choroby, ...
Klidně se předtím můžete sám přijít poradit - aby jste viděl, že tu nikoho nekoušeme, pokud o to vysloveně požádá, tak nás ani nezajímají nacionále (tohle platí ale jen do určité chvíle - třeba interní vyšetření si asi zaplatí málokdo) - tj. když někdo řekne, že je bimbo - mluvíme s ním stejně jako když řekne, že je Karel Vomáčka. Jen ho jinak oslovujeme. :-)
P.s. Standardní varování - pomoc někomu kdo bere bývá často cesta k drogám. Dejte si proto pozor a střezte své kroky. Kdyby bylo cokoli potřeba - napište, zavolejte (220 803 130), přijďte (DS Sananim, Janovského 26, Praha 7). No a tak přeju hodně úspěchů. :-)