Otazka
Lord of Shadows
Už jsem psal ale, pořád se nějak nemohu dokopat ke kontaktu doléčováku ale nemohunajít ventil mejch problémů asi si zajdu proprachy a skusím někam odjet nebo tak ale, nechci už utíkat, tak nevím co dál.Máte kontakt na nějakej brněnskej doléčovák.

Odpověděl: Jakub Minařík
Doléčovací centrum JAMTANA - Podané ruce, Francouzská 36, 602 00 Brno, Kontakt: Mgr. Tomáš Přikryl, Tel: 545 246 690, Fax: 545 246 619
Na vašem místě bych to moc neodkládal. Vyplatí se abstinenci vydržet, než ji začínat znova. A s tím útěkem - mám zkušenost s tím, že to nemá cenu. Sebe si vezete sebou a tím i ty problémy. A drogy jsou všude. A kontakty si všude najdete. Znáte to - vrána k vráně sedá ... - lidi se společnými problémy nakonec najdou cestu na stejné místo. Držím palce. :-)