mononukleoza
sailen
reaguji na dotaz mononukleoza a LSD, kod 107379 Jestli jsem tedy dobře pochopil vaši odpověď, tak požití LSD (tak pulku tripa) by mi nemělo mít větší následky na játra, ikdyž mam mononukleozu, než u zdravých lidí. Jestě jsem se chtěl zeptat, zda lze zjistit požití LSD na jaterních testech, na které bych šel tak měsíc po požití LSD. Za objektivní odpověď předem diky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Prohledával jsem své informační zdroje i svou paměť a hepatotoxicita LSD by měla být skutečně nízká a odrazit se to v jaterních testech by se to taky nemělo. Ale upřímě řečeno - pokud se ožerete jako dobytek (pán promine) a pak se měsíc budete chovat vzorově - tak vaše jaterní testy budou taky nejspíš dobré. To prostě proto, že ony zachycují spíše akutní poškození - v případě infekce to může odrážet aktivitu procesu - v případě intoxikace akutní poškození toxickou látkou. To ale neznamená, že to vaše opití se játra nezaznamenají. V případě že na tom budou blbě, tak mohou selhat, pokud jsou na tom dlouhodobě dobře - tak možná jen umře spousta jaterních buněk. To jen na vysvětlení.
Ohledně vaší plánované intoxikace - fakt to NEDOPORUČUJU. LSD je prevít, mohlo by se stát, že vám to spočítá. Nebyl byste první, kdo přez důrazné vyrování se rozhodl pro experiment a pak si stěžoval ne podivné flashbacky, ... Dát se pak dokupy je totiž fuška, kterou si nedovedete možná moc představit. A není to ani tak fuška pro mě, ale hlavně pro vás. Tak si to dobře rozmyslete.