Perník vs Extáze
H.
Proč se říká, že po perníku je člověk agresivní? Mně připadá jako empatogen podobný Éčku. I dojezd je srovnatelný, možná lepší, nestane se, že by se v úterý objevila depka, jako někdy po užití Extáze. 2. Je normální, když si někdy na dojezdu povídám sám se sebou - pomáhá mi to, ale není to začátek nějaké toxické psychózy?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, člověk může být po pervitinu opravdu agresivní. Spíše je to pravděpodobné v počínající toxické psychose, než při normální intoxikaci, ale stává se to. Jinak pervitin je mnohem silnější stimulans než EXT a také je to droga, která je zatížena mnohem výraznějšími riziky naž ext.
To s tím povídáním - nedovedu říct, zda je to normální a začátek toxické psychosy to rozhodně být může. I když - to byste si spíš povídal s nějakými imaginárními bytostmi.
Trochu bych na vašem místě uvažoval o zvolnění. Jakmile si stíhu opatříte, bude příště dorážet mnohem snáze.