Marihuana
pudlik
Dobrý den,je mi 33 a tři roky kouřím trávu.Teď mám období,kdy kouřím skoro každý den.Snažím se omezit hulení aspoň na víkendovky.Jsem už závislý ? Nebo to zvládám dobře ? Poraďte co mám dělat,nechci s tím úplně přestat,ale jen omezit na cca 1xměsíční inhalaci.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli jste závislý, to vám nepovím,. Dg. závislosti vyžaduje spoustu symptomů a diagnostikovat ji jen po netu je těžké, hlavně v případě marihuany, kde je dg. závislosti spíše vzácná - ale možná. Nicméně - vzhledem k vašemu dotazu - bych soudil, že jste přinejmenším uživatel, který má problémy.
Pokud s tím chcete něco udělat, tak bych navrhoval následující postup:
-napřed vysaďte. Alespoň na měsíc. lépe však na delší dobu.
-přdtím ještě naplánujte co budete dělat. Plán má být detilní, nejlépe den po dni, hodinu po hodině. V plánu pokud možno vynechte pařby.
-po tom měsíci se rozhodněte, co dál. Možná zjistíte, že dál hulit nechcete, možná ale zjistíte, že chcete užívat dál, ale spíše s nižší frekvencí.
Kdyby byly potíže, nebo byste se chtěl doptat, stačí napsat a pokud možno s číslem téhle odpovědi. Stačí to prozatím takhle? :-)