zadost o radu
veny
Dobry den ,obracim se na Vas z duvodu meho tapani jsem muz 29 let otec dvou deti a je tomu devet mesicu co jsem prestal po rocnim uzivani brat pervityn. Cela vec tenkrat mela dost dramaticky prubeh ,nase manzelstvi bylo v kryzi a ja chtel vse zmenit a tak jsem musel ze svim problemem na svetlo.Z nejvetsi pravdepodobnosti se mnou zena zustala jen proto,aby mne s tohoto problemu dostala.Otocil jsem svuj zivot o 380 stupnu a zacal behem par mesicu ke spokojenosti me i me manzelky zit tak jako predtim.Jiste uz tusite ze Vam pisi pro to ze jsem opet tam kde jsem byl.Je tomu mesic co jsem podlehl a k memu zdeseni to vzalo velice rychli spad.Opet jsou doma hadky opet automaty,bezesne noci atd.Ted uz jiste tuto zal. budu muset resit mimo ramec me zeny a o to bude o to slozitejsi.Tusim ze mi asi doporucite vyhledat odb. pomoc ,ale ta rapidne zvysi ryziko ze se to zena dozvi.Vim ze pokud se nase manzelstvi rozpadne ,nebudu mit proc a pro koho skoncit.Odedneska prestanu a budu snad silnejsi ve sve vuli nez predtim, ale uz vim co me ceka a dost se toho obavam.Snad pro mne budete mit nejakou radu ktera mi pomuze.Predem dekuji.................

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - mám zkušenost, že když se někdo po podobném relapsu dorazí, tak jeho rodina celkem dobře slyší na to, že se prostě problém objevil znova a vy jste neváhal a vydal se ho řešit - neb úplně sám to nezvládnete, hodit tohle závaží jen na rodinu nechcete - a taky rodinu nechcete ztratit. Takže pokud jste z Prahy - nebo blízkého okolí - tak se ozvěte a dlouho to neodkládejte. Průšvih může být ještě mnohem větší. Telefon je 220 803 130. Pokud jste z větší dálky - tak napište. Doporučím vám někoho ve vaší blízkosti
Víte - já si myslím, že odejít od někoho kdo bere a je to s ním nesnesitelný je určitě snazší - než opustit někoho, kdo se dává dohromady, pracuje na sobě a ještě navíc jako jednu z hlavních motivací uvádí, že si chce udržet svou rodinu a kroky které dělá dělá proto, aby problém vyřešil dlouhodobě. Protože sám je na to příliš slabý. Držím palce a zavolejte, budeme se těšit :-)