--------
Lenka
Chtěla bych se zeptat co má znamenat střídání pocitů ,jako že chci fetovat(že jsem toho zatím moc neužila) a pak zase že chci už skončit,už mám všechno odkouřený dost apod.Dodatek-týká se to pervitinu(nitrožilně).díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Znamená to přesně to, co popisujete. Jste zřejmě za horizontem, kdy vám užívání pervitinu přináší vesměs pozitiva, takže už to není jako na začátku. Pak je jasné, že někdy vás to nechce pustit a máte pocit, že za sebou ještě nemáte všechno, co vám to může dát, ale někdy už začínáte mít dojem, že už toho je až dost a chcete přestat... Možná je to dobrá příležitost jak zvážit, zda vám to za to stojí a jestli by nebylo lepší přestat. Protože po téhle fázi následuje obvykle to, že těch negativ je stále víc, přestat chcete, ale už jste v tom tak namočená, že to jde hodně ztěžka. Navíc při i.v. aplikaci se vám zanedlouho může stát, že se nakazíte nějakou infekcí nebo si přivodíte jiné zdravotní potíže a pak budete muset o své zdraví bojovat. Je lepší přestat dřív než pozdějc. Vaše zkušenosti, které máte teď, vám už nikdo nevezme. A nemusíte si odžít úplně všechno, co je na drogách možné si odžít. Protože většina zkušeností, které ještě nemáte, nejsou takové, aby bylo o co stát. No, nevím, jestli jsem vám nějak poradila. Ale nic jiného se k tomu asi říct nedá.